سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خشم، دل حکیم را نابود می کند . و فرمود : هرکس مالک خشم خویش نباشد، مالک خرد خویش نیست . [امام صادق علیه السلام]
 
شنبه 88 دی 26 , ساعت 3:21 عصر
زلزله در هائیتیزلزله در هائیتیزلزله در هائیتیزلزله در هائیتیزلزله در هائیتیزلزله در هائیتیزلزله در هائیتیزلزله در هائیتیزلزله در هائیتیزلزله در هائیتی
چهارشنبه 88 دی 23 , ساعت 2:25 عصر

ترور دکتر علیمحمدی به روایت دوربین‌ها

جامعه > قضایی  - جدیدترین عکس‌ها از محل ترور استاد فیزیک
  • ترور استاد فیزیک دانشگاه تهران -مسعود علی محمدی
  • ترور استاد فیزیک دانشگاه تهران -مسعود علی محمدی
  • ترور استاد فیزیک دانشگاه تهران -مسعود علی محمدی
  • ترور استاد فیزیک دانشگاه تهران -مسعود علی محمدی
  • ترور استاد فیزیک دانشگاه تهران -مسعود علی محمدی
  • ترور استاد فیزیک دانشگاه تهران -مسعود علی محمدی
  • ترور استاد فیزیک دانشگاه تهران -مسعود علی محمدی
  • ترور استاد فیزیک دانشگاه تهران -مسعود علی محمدی
  • ترور استاد فیزیک دانشگاه تهران -مسعود علی محمدی
  • ترور استاد فیزیک دانشگاه تهران -مسعود علی محمدی

سه شنبه 88 دی 22 , ساعت 4:26 عصر
تصویر دکتر مسعود علی‌محمدی که امروز ترور شد

خبرگزاری فارس: تصویر دکتر مسعود علی محمدی که صبح امروز به دست عوامل ضد انقلاب به شهادت رسید، منتشر شد.


به گزارش فارس وی از سال 1374 در گروه فیزیک دانشگاه تهران درس کوانتوم مکانیک و الکترومغناطیس می‌داد. دکتر علی محمدی دارای دکتری فیزیک از دانشگاه شریف بود.
فخرالدین جعفر زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در باره جزئیات این ترور گفته بود: در ساعت 8:05 دقیقه صبح امروز خبر انفجار به قاضی کشیک تهران اعلام شده است.
وی ادامه داد: پس از اعلام این خبر به اتفاق شاملو، بازپرس شعبه یک دادسرای امور جنایی و حیدری، بازپرس شعبه 10 این دادسرا به محل حادثه اعزام شدیم.
جعفرزاده افزود: پس از حضور در محل حادثه و در بررسی‌های اولیه مشخص شد انفجار حدود ساعت 7:58 صبح امروز اتفاق افتاده است.
وی گفت: بمب منفجرشده در یک موتورسیکلت جاسازی شده و به فاصله یک متری از در ورودی منزل استاد مسعود علی‌محمدی از اساتید دانشگاه تهران به یک درخت بسته شده بود.
سرپرست دادسرای امور جنایی تهران ادامه داد: همچنین بررسی‌‌ها نشان می‌دهد این بمب از فاصله بسیار نزدیک با این استاد دانشگاه و بوسیله کنترل از راه دور منفجر شده است.


دوشنبه 88 دی 21 , ساعت 4:24 عصر

عکسهای نادیده انقلاب 57 چاپ ارسال به دوست
سرگرمی - عکس و والپیپر

 

 دولت موقت اسفند 57
اسفند 57، دولت موقت
مهندس مهدی بازرگان رئیس دولت موقت(وسط)، سمت چپ او، داریوش فروهر که در سال 1377 توسط گروهی ناشناس ترور شد؛ و سمت راست او "عباس امیر انتظام"که هم‌اکنون از او به عنوان قدیمی‌ترین زندانی سیاسی ایرن نام برده می‌شود.
 اسفند 57
اسفند ??
نشسته از چپ به راست:
آیت‌الله لاهوتی، منتظری، یاسر عرفات، آیت‌الله رفسنجانی و آیت‌الله بهشتی
 هویدا در سردخانه
هویدا در سردخانه
 یکی از افراد منصوب به طرفداری شاه در شهر(حوالی
یکی از افراد منصوب به طرفداری شاه در شهر(حوالی امجدیه) گردانده می‌شود

22 بهمن 57، دستگیری یک ساواکی در حمله به ساواک

بعد از پیروزی انقلاب، تیمسار رحیمی(راست) و معاونش تیمسار نوروزی

26 بهمن 57، جنازه 4 تن از سران رژیم پهلوی  که در پشت‌بام مدرسه رفاه اعدام شدند
خسروداد(بالا-چپ) ، رحیمی (بالا-راست)
ناجی (پایین-چپ) ، نصیری، رئیس ساولک(پایین-راست)
 

 اولین رئیس جمهور انقلاب
اولین رئیس جمهور انقلاب
بی طرف و ابتکار تسخیر سفارت آمریکا آبان 58
بیطرف و ابتکار، تسخیر سفارت آمریکا آبان ??

اسفند 57، در اجتماعی به طرفداری از شاه در امجدیه

اطراف دانشگاه تهران آبان 58 
اطراف دانشگاه تهران آبان ??
 
< بعد   قبل >


یکشنبه 88 دی 20 , ساعت 1:1 عصر

ماهوراه سراب گالف

ماهواره سراب می خواد اخبار جدید و باهال براتون بگیره و بذاره و مثلنکه هشدار مارو جدی نگرفتن آقایون لیدر نامحترم و باید یه گوشه چشمی نشون بدیم. تا ساعاتی دیگر منتظر اخبار جدید و داغ باشین، جوری که بسوزونه بعضیارو از داغی ...
ارسال شده توسط sarabegulf در ??:??

4 نظرات:

ناشناس گفت...

chera hich matlabi az mehdi janati lidere oroomie neminevisid ke ba mazda3 meshki ke kharide bood kheiliaro badbakht kard

?? نوامبر ????، ساعت ??:??
ناشناس گفت...

با سلام به خدمت مدیر وبلاگ عزیز.
لطفا زینب و معصومه محمودیان و شریکشون منصور مخبریان فراموش نشه.چون بد جوری قند تو دلشون آب شده که آبا از آسیاب افتاده.

?? نوامبر ????، ساعت ??:??
ناشناس گفت...

باعرض سلام خدمت مدیران محترم سایت ومالباختگان عزیز.وقتی که من ازطریق یکی ازهمکاران اداره ایی که درآن کارمیکنم باگالف آشناشدم (البته ایشان درحال حاضردراوین مشغول تقاس ÷س دادن است )بازبه گفته های این آقا که ادعامیکردبایثربی رابطه خانوادگی داردوقراردادهاوسرمایه گذاریهای گالف رادردبی به چشم دیده است اعتمادنکردم وکلی دراینترنت وجاهای مختلف تحقیق کردم .ولی درآن زمان همه جاصحبت ازتحت حمایت بودن گالف وموجه بودن فعالیت آن بود.ومن وجندتن ازدوستان واقعیم شروع به سرمایه گذاری وتشویق خانواده وفامیل به سرمایه گذاری کردیم ووقتی متوجه غیرقانونی بودن گالف وماهیت گیم مانی آن شدیم (اسفند 88)دست ازسرمایه گذاری کشیدیم ولی افسوس که دیرشده بود.واکنون که من این مطالب رامینویسم بعداز35سال سن مانده ام باکلی فشارواسترس ازطرف مجموعه وبدهی واقساط معوق وامهایی که به این سیستم تزریق کردم وبی آبرویی وسرافکندگی دراجتماع وبیماری آسیب به نخاع براثرفشارعصبی.ببخشیدکه طولانی شداین مطالب رابه حساب دردودل بگذارید.ولی ایکاش این وبلاگ زودترازاینها راهاندازی میشد تاچه مالباخته هاوچه کسانی که ناخودآگاه اقدام به تشکیل زیرمجموعه کردندزودترازاینکه دیرشود ÷ی به ماهیت این شرکت خیالی میبردند .درآخرضمن تشکرازاززحمات نویسنده این وبلاگ میخواستم راهنمایی کنیدماچطورمیتوانیم شکایت کنیم زیرامن باتعدادزیادی وکیل وچندقاضی صحبت کردم ولی همه به اتفاق گفتندچون شماعلاوه برعضوشدن اقدام به جذب سرمایه گذارحتی افرادفامیلتان کرده اییدازنظرقانون مجرم هستیدوماواقعانه دچارآش نخورده وزبان سوخته شده اییم وازیکطرف شماهم می فرمایید بعضی ازلیدرهاخودشونوزدن به موش مردگی .ولی ازشماخواهش میکنم طوری برخوردکنیدکه تروخشک باهم نسوزند.بازهم اززحمات شماممنونم به امیداینکه باسعی وتلاش شماوکمک خداوند حق به حقداربرسه

?? نوامبر ????، ساعت ??:??
ناشناس گفت...

دوست عزیز سلام،
من امروز (یعنی دیروز شنبه) دفتر آقای دکتر شعبانی بودم(بابت طرح سیلور سایت،یعنی رفتم و رک و راست و حسینی هرچی بود رو گفتم و مشکلم رو بیان کردم،البته پیش آقای صرمد و الانم دارم یه متن بلند بالا مینویسم که بدم خدمتشون.شاید باورتون نشه و بخندید ولی خیلی با خودم کلنجار رفتم و حتی سر اینکه برم یا نرم استخاره کردم.ولی به هر حال رفتم و الان یکم حالم بهتر شده.البته فقط یکم جون عذاب وجدانش آدم رو ول نمیکنه.).

طبق گفته آقای صرمد که از وکلای همکار ایشون هستن ظاهرا تا آخر این هفته(احتمالا) 4 شنبه فرصت هست.
با دفترشون تماس بگیرین ،حتما برین . کمک میکنن بر خلاف خیلی لز وکلا و قضات دیگه که فقط از سر واز میکنن.

به امید خدا اگه زود بجنبی بری،با طرح شکایت علیه بالایی ها یا همون صاحبان گالف به تعبیر وبلاگ ،اگه به همه پولت نرسی یه بخشیشو میگیری.
تلفن دفتر :88708604
امیدوارم که مشکلتون حل شه.
خدا به همه کمک کنه، و نظاره حق ناحق بشه و همینطور نظاره آدمای نمیگم بیگناه،بلکه به نسبت اون بالایی ها که هی میگفتن اینجاو اونجا سرمایه گذاری شده و مطمئن باشین تا 2 یا 3 سال همه جیز روبه راهه و ما خودمون دیدیم، زیر فشار له بشن.

از شما مدیر محترم وبلاگم یه درخواست دارم در مورد این طرح سیلور(من کل چیزیرو که دارم و در آوردم دیروز شنبه خدمت آقای سرمد ارائه کردموراست و حسینی) شما تا اینجایی که میدونم به دیتا بیس دسترسی دارین ،پس در واقع به ایمیل افراد هم دسترسی دارین.میخواستم ازتون خواهش کنم قبل از اینکه بخواین با گذاشتن اطلاعات افراد رو وبلاگ اونارو و همینطور خانواده هاشون رو بدبخت کنین(به جرم فرزند ظلم هستش که یه خانواده بدبخت بشه و قرار بشه که مردم یا اون دسته ای که نرفتن شکایت بکنن مثل ما و نشستن منتظر اینکه یه آدرس پیدا کنن تا برن زور گیری و باج گیری و ایجاد مزاحمت)یه ایمیل حداقل بزنین یا بهتر از اون اینه که معرفیشون کنین به مقامات مستقیم.شاید واقعا ندارن(البته در مورد افراد با درامد های پایین این مطلب نداشتن صدق میکنه نه آدمی که 100000000 یا 200000000 تومان درآورده) یا توضیحی وجود داره و مشکلی هست که نتونستن پرداخت کنن.مثلا خود من ،به خاطر مشکلی دیروز رفتم همه چیزو گفتم (درآمدم و ...)مدارک نشون دادم.
حالا شما میای اینجا همه چیزو علنی میکنی ، یه مشت آدم بدبخت رو که(از اونجایی که این پول هیچ برکتی نداره و برکت رو هم از زندگی میبره.تازه ما فکر میکردیم واقعا با پول ملت کار میکنن)خیلیاشون هیج جیزی براشون نمونده و همینجوریش زیر فشار شدید هستن رو با مشکلات جدید و بدتری روبرو میکنی.

خواهشا کارو به دست همون دادسرای ساری بسپرین و اسامی رو مستقیما بدین به خودشون ، اگر طرف واقعا چیزی داره که ازش میگیرن و اگرم نداره باید توضیح منطقی و محکمه پسند داشته باشه.

بازم درخواست میکنم که به حق این ماه عزیز تو این وبلاگ آدرس کسیرو نزارین و اگه واقعا درآمد بالایی داشتن مستقیم به مقامات تحویل بدین.اصل کاریها و کسایی که درآمد های کلون داشتن تکلیفشون معلوم شده و خیلیاشون رو گرفتن ،البته بجز اون چندتایی که در رفتن،اینایی که موندن حق نیست زیر دست وپای مردم له شن.
اونایی که مال باختن تا فرصت هست برن شکایت، تورا به خدا نشینین منتظر اینکه یه جا یه آدرسی بزارن و شما برین سراغ اون بدبخت.
بازم میگم تا فرصت هست برین پیش آقای دکتر شعبانی.
تلفن : 88708604
البته بهتره از ساعت 2 یا 3 بعد از ظهر به بعد تماس بگیرین.
موفق باشین و امیدوارم متن رو کامل بزارین یا جاهایشو که به کار مردم میاد و باعث میشه برن دنبال راه درست.


یکشنبه 88 دی 20 , ساعت 12:14 عصر

فلش خبری / آسمانخراش‌ها

جامعه > جهان  - بزرگ‌ترین برج جهان با 828 متر ارتفاع افتتاح شد

شیخ محمد بن راشد، حاکم دبی بلند‌ترین آسمانخراش جهان را با حجم وسیعی از تبلیغات در حضور بیش از 5هزار نفر افتتاح کرد.

در این فلش خبری مقایسه‌ای بین چند سازه بلند جهان به روایت گاردین می‌بینید:

< type=application/x-shockwave-flash height=400 width=500 data=http://www.khabaronline.ir/system/files/burj_dubai.swf>


یکشنبه 88 دی 20 , ساعت 12:14 عصر

بزرگترین عروسی دنیا/عکس

جامعه > جهان  - بیش از ?? هزار زوج جوان از کشورهای مختلف جهان در منطقه “آسان” جنوب “سئول” پایتخت کره جنوبی گرد هم آمدند تا با بستن پیمان زناشویی، بزرگ‌ترین جشن عروسی جهان را برگزار کرده و نام خود را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برسانند.

 عروسی


یکشنبه 88 دی 20 , ساعت 12:8 عصر
 مشایی ؛ او چوب جمالش را می خورد؛عکس

مشایی ؛ او چوب جمالش را می خورد؛عکس

وبلاگ مهمان > تهرانی، مهدی  - دیالوگ ها و تایپیکال مشایی برای جامعه مطبوعات یک هدیه الهی است . جای رفتگان خالی ، به ویژه مرحوم صابری فومنی که اگر می بود و ساختار و ساز و کار نشریه گل آقا ، همانی بود که می بود آن وقت مدام می بایست مشایی نامه چاپ کند ؛و اگر اینکونه می بود چه ادخال السروری به خلق الله وارد میشد . اگر هر روز یک جریانی برای او درست می کنند ، این همه به خاطر این است که حداقل او به آرایش ظاهری اش می رسد و این باید مورد احترام باشد و نه اینکه دعوایش کنند. سه ماه پیش تایپیکال وزیر کشور را در سفر به پاکستان به یاد دارید ؛ اگر نه یادداشت زیر شلواری آقای نخست وزیر را در لینک پائین بخوانید .

دیالوگ خوشگل ها دعوا نمی کنند ؛ سر خوشگل ها دعواست را از ذهن نمی توان پاک کرد. منظور مشایی در آن موقع از عبارت خوشگل عطف به شخصی یا کسی نبود . دیالوگ او مربوط به ایران بود که چون خوشگل است سرش دعواست. حالا این دعوا به داخل خودمان سرک کشیده . و به شخص خودش سرک زده. و این همه به خاطر این است که حداقل او به آرایش ظاهری اش می رسد و این باید مورد احترام باشد و نه اینکه دعوایش کنند. سه ماه پیش تایپیکال وزیر کشور را در سفر به پاکستان به یاد دارید ؛ اگر ندارید این پست را زیر شلواری آقای نخست وزیر بخوانید.

بعد هم به عکس های زیر نگاه کنید .  روسای کشورهای اسلامی و هم چنین روسای جمهور برخی کشورهای دوست و برادر عین باقلوا جلوی تی وی های جهانی ، رخ به رخ با از ما بهتران و جماعت نسوان به جلسات و مذاکرات می پردازند و هیچ اتفاقی هم نمی افتد . مگر مشایی چکار کرده ؟

مهدی تهرانی

مهدی تهرانی

اگر عکس او را با سرکار خانم هدیه تهرانی دیده باشید ؛ مشایی یک طرفی نشسته و رویش سوی دیگری است.  اگر به داخل هنرمندان نرود . همه آه و ناله سر می دهند که دولت هنرمندان و اهالی شریف سینما را به حساب نمی آورد. اگر هم به رسم معمول دولتمردان به دیدار هنرمندان برود اینگونه آماج حمله قرار می گیرد. همان بهتر که مشایی از این پس فقط رئیس جمهور را در سفرهای استانی همراهی کند.

این هم عکس بزرگتر بالا برای قضاوت بهتر

مهدی تهرانی


یکشنبه 88 دی 20 , ساعت 11:49 صبح

سگ اینجوری صاحبش را گاز می گیرد/ کارتون

جامعه  - ضرب المثل ها نه تنها در دنیای واقعیت، که در عالم طنز هم نقض می شوند


چهارشنبه 88 دی 16 , ساعت 6:16 عصر

در این مستند معلوم می شود که ندا آقا سلطان با همکاری منافقین در لجظه فیلمبرداری از حود، با دستگاهی مخصوص خون را روی صورت خود جاری می کند...همچنین تناقض های آشکار عکس معروف ندا آقا سلطان با فیلم پخش شده از وی نشان از دروغگویی دشمنان جمهوری اسلامی میدهد.

ندا آقا سلطان در این سناریوی خود همکاری می کرده و پس از اینکه همراه با آرش حجازی و استاد موسیقی خود وارد آمبولانس برای عزیمت به بیمارستان می شده توسط منافقین کشته می شود.

 

 

 

35،2 مگابایت/با فرمت wmv

دانلود کلیپ تصویری

مستقیم یا غیر مستقیم

 

8،9 مگابایت/ با فرمت 3gp

دانلود کلیپ تصویری

مستقیم یا غیر مستقیم

 

 فیلم با کیفیت سناریوی قتل ندا آقا سلطان

 

97 مگابایت/ با فرمت mpg

دانلود کلیپ تصویری

غیر مستقیم

 

 شادی روح امام و شهدا صلوات 

 

کامنت زیر توسط یک دکتر گذاشته شده و دلایلی دیگر بر دروغ بودن پروژه را بیان کرده است. این کامنت در این همین پست قابل مشاهده هست:

سلام
فیلم ندا رو دیدم. بعنوان یک پزشک چند نکته جدید توجهم را جلب کرد . 1- لحظه اول که ندا روی زمین خوابیده صورتش کاملا تمیز است و مستقیم از گوشه چشم توی دوربین نگاه می کند از طرف دیگر آقای دکتر بی بی سی میگوید که تیر به
aort خورده برای چنین مصدومی این مقدار هوشیاری و توجه به دوربین غیر ممکن است بلکه در همان ثانیه های اول مصدوم confuse می شود. 2- در لحظه اول هیچ خونی روی بدن ندا نیست اگر بر اساس ادعای دکتر بی بی سی خون از aort پاره شده فوران کرده و روی صورتش ریخته چرا بقیه بدن تمیز است ؟ چرا دست دکتر که ادعا می کند جلوی خونریزی را گرفته بوده خونی نیست ؟ 3- نمی شود aort پاره شود و ده پانزده ثانیه بعد مصدوم اینقدر هوشیار باشد و به صدای اطرافیان عمل کند و دستش را حرکت دهد و نمی شودهم زمان با همه اینها اینهمه خون از بینی مصدوم بعلت پارگی aort
خارج شود خروج اینهمه خون از بینی مستلزم آنست که خون وارد ریه و مجاری تنفسی شود و آنرا اشباع کند و از راه دهان و بینی خارج شود . در چنین وضعیتی مصدوم نمی تواند بلا فاصله قبل از خروج اینهمه خون هشیار باشد.
در مجموع بنظر می رسد که پیمانکار مجری پروژه ایرانی بوده وگرنه از سازمانهای جاسوسی غرب توقع داشتیم تمیز تر کار کنند

az1ta6@yahoo.com 

 

 

طرحی زببا در مورد ندای دروغین فتنه سبز

 

ببنید

 

+ تیتر یک روزنامه وطن امروز مورخ 14/10/88 در مورد یکی از کلیپ های وبلاگ ما ( سناریوی قتل ندا آقا سلطان)...ببنید


<      1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ