سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پسر آدم آنچه بیش از خوراک روزانه‏ات کسب نمودى در آن گنجور جز خود بودى . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 88 آذر 18 , ساعت 3:11 عصر
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا:
امسال 154 ضدانقلاب کشته و 450 نفر مجروح شده‌اند

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا با اشاره به اینکه در سال جاری 154 نفر از نیروهای ضدانقلاب در منطقه به هلاکت رسیده‌اند و 450 نفر دیگر نیز از همین گروه‌ها مجروح شده‌اند، گفت: امروز دشمنان نظام اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را پذیرفته‌اند و کمتر دست به عملیات ضدانقلابی می‌زنند.


به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، عبدالرسول محمودآبادی ظهر امروز در همایش پلیس، امنیت و آرامش که در مصلی امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: امروز امنیت در شمالغرب کشور بر اثر تعامل، هماهنگی و تلاش نیروهای انتظامی و نظامی برقرار است.
وی با اشاره به اینکه معضل خاص امنیتی در شمالغرب کشور وجود ندارد، تصریح کرد: در شمالغرب کشور هیچ نقطه‌ای که ضدانقلاب در آن مستقر باشد، وجود ندارد.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه در سال جاری 154 نفر از نیروهای ضدانقلاب در منطقه به هلاکت رسیده‌اند و 450 نفر دیگر نیز از همین گروه‌ها مجروح شده‌اند، گفت: امروز دشمنان نظام اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را پذیرفته‌اند و کمتر دست به عملیات ضدانقلابی می‌زنند.
محمودآبادی با بیان اینکه ناامنی را برای دشمنان نظام به خارج از مرزها برده‌ایم، اعلام کرد: شهادت 336 نفر و مجروح شدن 700 نفر از نیروهای نظامی برای اخراج پ‌پ‌ک از منطقه یک اشتباه استراتژیک است که نیاز به بازنگری در شیوه مقابله با ضدانقلاب‌ها را می‌رساند.
وی در ارتباط با قاچاق کالا از مرزهای شمالغرب کشور، گفت: قاچاق که عاملی برای پشتیبانی اقتصادی برای ضدانقلاب بود مشکلات عدیده‌ای در منطقه ایجاد کرده است.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: انسداد مرزها، مبارزه و کشتار قاچاقچیان در مرزها معضل قاچاق را از بین نمی‌برد.
این مقام مسئول با اشاره به موقعیت جغرافیایی منطقه و عدم پویایی اقتصاد در مرزها را عامل اصلی قاچاق کالا عنوان کرد و گفت: در جدار 50 کیلومتری مرز حتی یک کارخانه وجود ندارد و بر همین اساس است که وضعیت معیشتی مردم در مرزها دچار اختلال شده و مرزنشینان به قاچاق روی آورده‌اند.
محمودآبادی با اشاره به اینکه در سال جاری 38 نفر قاچاقچی کشته و 71 نفر مجروح شده‌اند، اعلام کرد: فقط با کمک و بهره‌گیری از تیر نمی‌توان مرزها را اداره کرد.
وی خاطرنشان کرد: باید تعامل خوبی با کشورهای هم‌مرز انجام شود تا در برابر اقدامات کشورهای هم‌مرز با بتوانیم اقدامات مطلوبی انجام دهیم.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه در مرز ایران و عراق در قسمت عراق هیچ پاسگاه مرزی وجود ندارد و ایران موظف به اداره این مرز است، گفت: هزینه امنیت مرز عراق توسط ایران پرداخت می‌شود.
محمودآبادی اظهار داشت: اگر بنا است قاچاق کالا در مرز عراق توسط نیروهای ایرانی تامین شود، مشکلات زیادی برای کشور ایجاد می‌شود.
وی استفاده از قوه قهریه را در مهار قاچاقچیان موثر نداست و افزود: اگر بخواهیم مرزها را به کمک تیر و کشتن قاچاقچیان مهار کنیم امنیت در مرزها سطحی می‌شود.
این مقام مسئول اضافه کرد: در این صورت با ابزار امنیت ایجاد ناامنی می‌کنیم چراکه با کشتن قاچاقچی خانواده او نسبت به نظام بدبین می‌شود.
محمودآبادی ادامه داد: باید عوامل اصلی قاچاق در کشور نابود شوند نه مرزنشینانی که به دلیل امرار و معاش خود و خانواده‌شان مجبور به حمل کالایی که متعلق به افراد موثر در این موضوع است تن می‌دهند.
وی با اشاره به اینکه ارازل و اوباش در محلات، دانشگاه‌ها و مدارس تربیت می‌شوند، گفت: با برخورد فیزیکی نمی‌توان امنیت را به جامعه برگرداند.
این مقام مسئول افزود: امنیت حاکم در آذربایجان غربی بیشتر از شهرستان نجف‌آباد که در مرکز کشور قرار دارد، است و شرایط ایمنی در این استان بسیار مطلوب است.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ